نقد و بررسی البوم حباب - 1
 
محسن یگانه
و حباب
 

تنظیم‌های مدرن نقطه عطف این آلبوم است که شاید از دید مخاطب عام، چندان مورد استقبال قرار نگیرد ولی «این کاره‌ها» خوب می‌دانند که خالق این اثر چقدر برای آن‌ها زحمت کشیده  مخاطب موسیقی ایرانی علاقه زیادی به این جریان دارد که خواننده مورد علاقه‌اش، همانی باشد که قبلا هم بوده. یعنی آرتیستشان را بدون تغییر و در‌‌ همان مسیر قبلی و سبک و شیوه و کاراک‌تر، دوست دارند. این‌‌ همان درجا زدن است که قطعا در بلند مدت به هر هنرمندی می‌تواند آسیب بزند. موزیسین‌ها این تغییر سبک یگانه را پیشرفت قلمداد کنند ولی مخاطبان‌اش واکنش‌های منفی به آن نشان داده‌اند. به نظر من محسن باید با حفظ سبک و کاراک‌تر قبلی‌اش، حرکت رو به جلو داشته باشد. نه عقب گرد و در جا زدن. خواننده‌ها و کسانی که در این عرصه فعالیت دارند یک جورهایی هم باید به تربیت کردن گوش‌های مردم حواسشان باشد. نباید کسی از این تغییر سبک پس زده شود.

انتقاد اصلی من به برخی فیل‌تر‌ها و افکت‌هایی است که یگانه در آلبوم جدیدش به سمت آن‌ها رفته. به نظرم صدا‌ها طبیعی به نظر نمی‌رسند و انگار از چند فیل‌تر و دستگاه عبور کرده‌اند تا به نسخه نهایی آلبوم رسیده‌اند. ولی باز هم با این حال باید به محسن حق داد. او هم آدم است و هر ادمی این حق را دارد خسته شود. هر کسی دلش می‌خواهد چیزهای جدید تجربه کند ولی خواننده‌ای مثل یگانه باید خیلی حواسش به این تصمیم‌ها باشد. انتقاد‌های روزهای اول انتشار آلبوم را من هم شنیده‌ام ولی به نظرم این انتقاد‌ها و واکنش‌های منفی چندان تاثیری در روند یگانه نمی‌تواند داشته باشد. او به هر حال تصمیم‌اش را گرفته و دارد جلو می‌رود. کار می‌کند و ملودی می‌سازد. ذات موسیقی پاپ تنوع طلب است و مردم چیز‌ها وتجربه‌های جدید می‌خواهند و صدای جدید. اگر کسی در این بین موفق می‌شود، همه دوست دارند او در‌‌ همان اوضاع بماند و هیچ فرقی با زمان موفقیت‌اش نکند. خواستار ایستا بودن آن شرایط‌اند و این باعث قضاوت‌هایی این چنینی می‌شود. به نظرم هنوز خیلی زود است در مورد سقوط یگانه صحبت کردن. اتفاقی که این روز‌ها به شدت در سایت‌ها وبرخی رسانه‌ها دیده می‌شود. من اعتقادم این است که یک ماه بعد خیلی راحت‌تر و بهتر می‌شود در مورد این خواننده و ادامه روند کاری‌اش نظر داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به همه دوستای گلم : این وبلاگ جهت اطلاع رسانی به دوستداران محسن یگانه و حمایت از این شخصیت محبوب پاپ کشور عزیزمان ایجاد شده است ! لطفا شما هم با عضویت از ما و محسن یگانه عزیز حمایت کنید ! برای هر چه بهتر و بهتر شدن این وبلاگ ما را از نظرات پر مهرتان بی نصیب نگذارید !
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محسن یگانه و حباب و آدرس the-best-singer-m-y.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر یگانه فلاحی





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 45662
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1




♫PlaySong♫